"pentru cei care iau viata in serios lumea-i facuta sa fie o poezie"

sâmbătă, 13 august 2011

în noapte

(ultima dimineaţă de julie)


acum pot să zic
nu mai e vreme
să stau să aştept
un minut mai deştept


mi-am adus aminte

că azi e ultima dimineaţă de julie
mai întâi am zâmbit
apoi am vorbit
şi ţi-am spus
fragmente din ce-mi aduceam aminte
de la părintele isihie
(să fim izbăviţi noi de tot necazul
mânia primejdia şi nevoia)


ca să-mi acopăr întregul (peisaj)

ca sculptorul orb printre cuvinte
m-am agăţat de un vers
şi-am zburat în lumină


căutarea hrănită din cântec

iar cântecul
în pântecul chitului
(în)semnele rugăciunii
înflăcărând tăciunii


din memoria paşilor desculţi

încălţaţi trecem prin viaţă
naturi solare suntem
osândite să trăiască
în noapte


vântul aduce cu el

marginea Infinitului
doi orbi şi un mut
se vindecă-n capernaum
azi



Constanţa, 31 julie, 2011

(la farul genovez)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu